Thursday, January 20, 2011

The end of Secret Garden n the beginning of My Princess, Dream High n Paradise ranch (soon)

Secret garden da abes..sdih sgt sbub cte 2 over BEST!
ak se da 3 cte korea setakat nh yg memg btol2 best..Secret garden, My girlfriend is gumiho n IRIS
luckily, SG has epy nding..ske sgt nding die..cute!
ak ske sgt cte nh sbub::
jln cte yg sgt unik
hero+heroin nsem+cntik
plakon2 lain pon best sgt
cte nh xd pompuan jht

love hyun bin+ha ji won
love joo won+ra im
love that bling2 couple

ok..dats all 4 SG..i'm waiting 4 its special ep on diz weekend..:)

td ak bru amek my princess, dream high dri ziyen..
dga2 2 cte nh best..so, pe lg kan.da abes SG smbung cte lain plak..:)

pasal paradise ranch plak..i'm waiting 4 da 1st ep! cant wait 2 watch it!
plakonnye..max changmin(my bf), yeon hee..da la 2 2 cute..wa!xsaba nak tgk max belakon
it'll start on 24th..so, ofkos i'll dload it..hehe

p/s: npe la kdrama skg ske wat pasal 'little mermaid'???cam my gf is gumiho n secret garden..perlu k sum1 2 disappear n bcome bubble??n if they bcome bubble, wat'll happen 2 the other partner?ofkos it gonna b a sad nding drama..

okla..nak smbg tgk my princess:)

No comments: